نگارش پایان نامه دکتری | نگارش رساله دکتری | نگارش پایان نامه دکترا | نگارش رساله دکترا | بهترین موسسه ۰۹۳۵۴۵۳۶۰۷۰ تلفن تماس. ایران – تهران – درختی ۰۹۳۵۴۵۳۶۰۷۰ tezarshad.ir

ما را دنبال کنید:

تماس با ما! 09184885900

انتخاب کلیدواژه‌ تاثیرگذار

انتخاب کلیدواژه‌ تاثیرگذار

انتخاب کلیدواژه‌ تاثیرگذار

انتخاب کلیدواژه‌ تاثیرگذار

بیشتر ژورنال‌های نویسندگان را ملزم می‌کنند بین 4-8 کلیدواژه برای مقاله‌شان به منظور کمک به جستجو‌های آنلاین انتخاب کنند.
از گوگل اسکولار کمک بگیرید تا واژه‌های رایج در حوزه‌ پژوهشی‌تان را پیدا کنید.

انتخاب کلید واژه تاثیر گذار

با گسترش تعداد پژوهش‌ها و ژورنال‌ها، تشخیص مطالعات مرتبط به طور روز افزون دشوارتر می‌شود.

برای آسان‌تر کردن جستجوی مقالات آنلاین، بیشتر ژورنال‌ها نویسندگان را ملزم می‌کنند تا 4-8 کلیدواژه برای مقاله‌شان انتخاب کنند.

کلیدواژه‌ها ممکن است برای انتخاب دبیر مناسب مقاله در بررسی همکار استفاده شود.

برای حداکثری کردن شانس مقاله شما برای بررسی و خوانده شدن،

در این مطلب در ریسرچ یار مواردی را که هنگام انتخاب کلیدواژه باید در نظر بگیرید مرور می‌کنیم:

دستورالعمل ژورنال هدف‌تان برای نویسدگان

دستورالعمل‌ها برای تعداد و نوع کلیدواژهها ممکن است بین ژورنال‌ها متفاوت باشد.

در بعضی موارد، دبیران حتی فهرستی از واژه‌های ارجح را ارائه می‌دهند.

هر حوزه‌ای امکان دارد واژه‌های رایج خود را داشته باشد. استفاده از این واژه‌ها جستجوها برای ادبیات علمی را تسهیل می‌دهد.

در موارد دیگر، یک ژورنال‌ ممکن است کلیدواژه‌هایی که نباید استفاده شوند را مشخص کند، مانند کلماتی که در عنوان مقاله آمده‌اند.

عنوان، چکیده، و متن اصلی

اگر ژورنال هدف شما استفاده از کلماتی که در عنوان آمده‌اند به عنوان کلیدواژه را منع نمی‌کند،

شما باید به شدت از این نوع کللیدواژه‌ها را لحاظ کنید. ب

ه خصوص، کلمات کلیدی که با عنوان و چکیده مقاله به اشتراک درمی‌آیند می‌توانند به دیده شدن مقاله شما،

در جستجو‌های مقالات به دلیل آلگوریتم مورد استفاده توسط بسیاری از موتورهای جستجو کمک کند.

نوشتن عنوانی تاثیرگذار و نمایاننده نیز بسیاری مهم است.

به علاوه، کلمات جستجو باید به دقت محتوای متن اصلی را منعکس کنند؛

از استفاده از کلماتی که تنها یک یا دو بار در متن اصلی آمده‌اند دوری کنید.

 انتخاب کلیدواژه‌ تاثیرگذار

مخاطب هدف شما

خوانندگان شما به احتمال زیاد کملاتی که معمولا در حوزه‌ شما و حوزه‌های مرتبط می‌آیند را جستجو می‌کنند.

بدین ترتیب، شما باید از استفاده از کلمات مبهم دوری کنید؛ مانند مخفف‌های نامعمول یا اسامی جدید برای یک تکنیک به عنوان کلیدواژه.

ولی کلمات بسیاری رایج جستجو (مانند سلول) که ممکن است پیدا کردن مقاله شما،

برای پژوهشگران را با وجود بسیاری از موارد دشوار کند و برای ژورنال تا دبیر مناسب و بررسی‌کننده همکار مناسب را انتخاب کند،

باید از فهرست کلیدواژه‌ها حذف شوند. این برای مخفف‌هایی که ممکن است معانی گوناگون داشته باشند نیز صادق است.

برای شناسایی کلیدواژه‌های تاثیرگذار، از گوگل اسکولار یا دیگر موتورهای جستجو برای پیدا کردن واژه‌های رایج ،

ولی با این حال دقیق و اینکه نتایج جستجو چه میزان با مقاله شما مرتبط هستند، استفاده کنید.

انتخاب کلیدواژه تاثیر گذار


در صورت نیاز به مشاوره در زمینه روش نوشتن پایان نامه دکتری با ما در ارتباط باشید.

09354536070

09184885900

ریسرچیار 09184885900
بدون نظر

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت

error: Content is protected !!